Classes Regulars

Actualment dono classes regulars de ioga de les següents línies o estils:

  • Hatha Ioga. Línia tradicional del ioga que combina la pràctica estàtica de postures (asanes), amb la respiració (pranayama), la relaxació (ioga nidra), la atenció i el centrament (dharana). Mètode ©Yoga de las Actitudes. Ideal per persones que vulguin desconnectar de la seva rutina diaria, recuperar salud a través del moviment i sobretot alliberar l’estrès acumulat. Aprendre a coneixers en cada postura per suavitzar, alliberar i recol·locar tot el cos a nivell físic, emocional i mental.
  • Ioga Nidra. Relaxació guiada profunda, que et transporta a un estat entre la vigilia i el somni, per treballar la relaxació a nivell subconscient. Apta per totes les edats.
  • Yin Ioga. Línia moderna del ioga que combina la teoria dels meridians de la medicina tradicional xinesa amb postures de ioga estàtiques al terra sobretot de descans i estirament. Es treballa principalment les fàscies (el teixit connectiu: embocall de la musculatura, tendons i lligaments). Pràctica relaxant i de restauració de l’energia vital.
  • Ioga Restauratiu. Pràctica pensada per reduir l’estrès i restablir la salut. Es tracta d’aconseguir una “relaxació activa” a través d’oferir suports al cos realitzant una pràctica de ioga suau i conscient de lents moviments i estant en estàtic durant varis minuts a cada postura, polsant o estimulant les diferents parts de la columna vertebral. Utilització del suport  Backmitra® pel treball restauratiu intens sobre la columna vertebral.
  • Ioga Embaràs (Prenatal). Classes dinàmiques que combinen una part física per alleugerir dolències, preparar al part i a les contraccions, amb una part meditativa de descans i relaxació. Tot coordinat amb la respiració, que serà clau tant en l’embaràs com en el part. Les mares aprenen a connectar amb elles mateixes i amb el seu bebè, també a tenir eines per gestionar millor aquest camí davant nostre.
  • Ioga Mares i Nadons (Postpart). El treball del sòl pèlvic (hipopressius), la mobilitat, enfortir els braços, obrir pit i aprendre a connectar amb el nostre nadó seran les claus d’aquest moment vital. Les classes de ioga postpart ens permeten recuperar el cos, sentir-nos forts i amb ànim i trobar un espai que compartir amb altres mares i nadons. Les mares poden incorporar-se a aquestes classes després de la quarantena i fins que els nadons comencin a gatejar.

De dilluns a dissabte em podeu trobar a diferents centres de Barcelona oferint classes en grup. Aquests són els tres centres on treballo actualment. Clickant-hi a sobre podeu informar-vos sobre els horaris, tarifes i les adreces.

ESCOLA YOGAVIDA: Dimarts i Dijous matins i tardes: Hatha Ioga, Ioga Suau i Ioga Nidra. / Divendres tarda: Yin Ioga

SINCRONÍA YOGA: Dissabtes matí: Hatha Yin Ioga / Ioga Nidra

CORIFEU (Sants, Barcelona): Divendres matins: Ioga prenatal

MOMS (Mataró): Dilluns matí: Ioga prenatal i ioga postpart.

TE CIELO: Dissabtes: Ioga Nidra amb Bols Tibetans